Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Всього матеріалів в каталозі: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у навчально-виховний процес 5 класу |
Впровадження інновацій у вихованні творчої особистості
|
Модель науково-методичного забезпечення управління процесами підвищення професійної майстерності вчителів та розвитку інтелектуальної творчості учнів |
Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог, вчитель вищої категорії, старший вчитель.
Найвища форма мистецтва - це та, яка зрощує дух,
духовно пробуджує людину.
М. Реріх
Великий мудрець Платон вважав, що виховати людину - це значить наситити її всім піднесеним і прекрасним. Бачити прекрасне, чути прекрасне - значить покращуватися.
У чому ж сконцентрована енергія, яка дає людині здатність творити? Звідки проростає ось те крихітне зернятко творчості?
Цим невичерпним початком була, є і буде природа. Її багатство дивує і вражає нас, а краса творить дива.
Як може справжній українець не відчути магічної краси червоної калини, не схилитися перед ранньовесняною красунею вербою?
Недарма верба і калина стали символами України. Мила й дорога серцю кожного українця, верба тісно пов'язана з його життям і побутом. Подібно до цього героїчного народу, який вистояв і вистраждав свою волю, верба мійно тримається землі, і вода не здатна вимити її коріння. Дивовижна краса верби, яка опускає низько до землі свої довгі віти жовтого кольору з ніжними зеленими листочками, зрівняється лише з вродою української дівочої коси. І коли помічаєш це, народжується бажання творити, піднімати руки і пальці плетуть, плетуть косу... |
Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог, вчитель вищої категорії, старший вчитель.
Найвища форма мистецтва - це та, яка зрощує дух,
духовно пробуджує людину.
М. Реріх
Великий мудрець Плтон вважав, що виховати людину - це значить наситити її всім піднесеним і прекрасним. Бачити прекрасне, чути прекрасне - значить покращуватися.
У чому ж сконцентрована енергія, яка дає людині здатність творити? Звідки проростає ось те крихітне зернятко творчості?
Цим невичерпним початком була, є і буде природа. Її багатство дивує і вражає нас, а краса творить дива.
Як може справжній українець не відчути магічної краси червоної калини, не схилитися перед ранньовесняною красунею вербою?
Недарма верба і калина стали символами України. Мила й дорога серцю кожного українця, верба тісно пов'язана з його життям і побутом. Подібно до цього героїчного народу, який вистояв і вистраждав свою волю, верба мійно тримається землі, і вода не здатна вимити її коріння. Дивовижна краса верби, яка опускає низько до землі свої довгі віти жовтого кольору з ніжними зеленими листочками, зрівняється лише з вродою української дівочої коси. І коли помічаєш це, народжується бажання творити, піднімати руки і пальці плетуть, плетуть косу... |
Автор проекту: Полончук Антоніна Іванівна, філолог,
вчитель вищої категорії, старший вчитель.
БАЗОВА МОДЕЛЬ ПРОЕКТУ
Мета проекту:
- Створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності, атмосферу співробітництва, взаємодії вчителя.
- Розвивати творче вміння учнів складати твір - есе, викладати матеріал логічно і послідовно, використовувати мовні засоби відповідно комунікативного завдання і додержуватись єдності стилю мовлення.
- Виховувати самостійність у пізнавальній діяльності, естетичні смаки та позитивні емоції; свідоме ставлення до життя. |
Методи роботи - дослідницький;
- частково-пошуковий;
- проблемний;
- проектний.
Форми роботи 1. Класно-урочна (робота в парах, у малих групах), різнорівневі завдання, творчі завдання. 2. Консультації за проблемою, що виникла. 3. Наукові гуртки. 4. Дискусії. 5. Ігри. |
Учителеві для роботи з обдарованими дітьми необхідно мати певні якості:
1. Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми. 2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від решти дітей ставатиме переможцем, що може викливати неприязнь до неї інших учнів. 3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне акцентування на її винятковості спричиняє роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей - звісно, неприпустима. 4. Учителеві необхідно пам'ятати, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються. |
Особливу роль у роботі з обдарованою молоддю відіграє залучення старшокласників до дослідницько-експериментальної роботи. В рамках діяльності УНТ "Олімпія" учні обирають теми наукових робіт, узгоджують їх з науковими керівниками. В процесі виконання науково-дослідницької роботи учні набувають уміння самостійно працювати з першоджерелами, використовувати методики дослідження, визначати мету, розробляти гіпотезу, аналізувати та систематизувати отримані дані, робити висновки, розробляти методичні рекомендації. Отже, дослідницька діяльність старшокласників - це самореалізація власного творчого потенціалу, засіб розвитку аналітичо-синтетичного мислення. Науково-дослідницька робота учнів здійснюється лише на добровільній основі. У 2010-2011 н.р. до захисту наукових робіт було залучено 5 учнів НВК 10-11 кл., 4 з них стали призерами міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, а 1 - здобула перемогу і посіла 4 місце на обласному етапі. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Годинник |
|
|
Ми у Facebook |
|
|
|