Виконання Державної соціальної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року»
Дитяча "гаряча лінія"
Національна Дитяча "гаряча лінія" - для дітей та про дітей. Це означає, що "гаряча лінія" приймає дзвінки від дітей та дорослих , чиї запити стосуються дітей. Дитяча "гаряча лінія" функціонує за безкоштовним номером 116111
Національна дитяча «гаряча» лінія – 116 111, є безкоштовною, анонімною та конфіденційною.
На національній дитячій "гарячій лінії" консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи, соціальні педагоги та соціальні працівники. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій "гарячій лінії", - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сімї та з боку оточення , психологічні проблеми , негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в інтернеті.
Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДАУКРАЇНА»: 0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. Тут маленькі українці знайдуть підтримку та пораду стосовно своїх проблем. Батьки, вчителі та вихователі матимуть змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству
(консультації юриста, психолога, соціального педагога):
49 0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів),
386 – для абонентів Київстар, Водафон 0-800-500-225 та 116-111
На Національній «гарячій лінії» з попередження домашнього насильства можна отримати:
- інформаційні консультації (інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);
- психологічні консультації (поради та підтримку психолога анонімно у телефонному режимі);
- правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів тощо).
Омбудсмен з прав дитини в Україні
Микола Миколайович Кулеба: (044) 255-64-50
Безоплатна правова допомога:
Зателефонувавши за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- правові консультації;
- роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги;
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.
Важливо: діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді).Для безоплатної правової допомоги необхідно перейти за посиланням https://legalaid.gov.ua/.
Для перегляду банерів системи Безоплатної правової допомоги перейти за посиланням http://bit.do/legalaid .Карпе.
|